Lemmer Ádám

Rólam

Lemmer Ádám vagyok, a MaxCarp magyarországi képviselője és forgalmazója immáron 2008 óta. A horgászathoz fűződő szerelmem egészen gyerekkoromig vezethető vissza, amely végigkísérte egész életemet, hogy végül a prémium kategóriás MaxCarp termékek képviseletében teljesedhessen ki.

Noha hosszú éveken keresztül a pecázás mellett a motocross is a mindennapjaim része volt – magyar bajnoki címet sikerült szereznem ebben a sportágban –, azonban főként a kikapcsolódás miatt a horgászat sem szorult háttérbe, sőt a főiskolai éveim alatt is inkább a versenyzésről mondtam le, de a vízparti szenvedélyről soha. Mivel tanulmányaim alatt elegendő időm jutott a hobbimra, az új élmények miatt 2004-ben eldöntöttem, hogy kipróbálom a Bojlis horgászatot, ami új célt adott a kezembe, ezáltal a meglévő alapokra építkezve elsajátítottam mindazt, ami ehhez szükséges volt. Mivel számomra nagyon fontos, hogy az élet minden területén eredményes és sikeres legyek, ezen felül pedig a maximumot hozzam ki magamból, professzionális szinten is megismerkedtem a Bojlis horgászattal, valamint az ehhez kapcsolódó versenyek világával.

Az elmúlt évtizedben így rengeteg megmérettetésen indultam, amelyek során leginkább a versenyhangulat, az újabb tapasztalatok szerzése, és természetesen az új élmények megismerése vonzott a leginkább. A kihívás ugyanis mindig adott, csak ki kell jelölni egy célt és a lehető legjobban megvalósítani azt! Számomra minden horgásztúra képes újat mutatni, hiszen eközben fejlődhetünk a leginkább, kiismerhetjük a természet legapróbb rezdüléseit, alkalmazkodhatunk az eseményekhez, ezáltal pedig tapasztalatot gyűjthetek ahhoz, hogy termékeink révén a horgászat élményét még eredményesebbé tehessük mások számára.

Jól csináljuk, vagy sehogy!

Bojlis horgászat kezdete: 2004
Kedvenc Víz: Háromfa
Kedvenc bojli: Mad – Max
Legnagyobb hal: 25 Kg
Életfilozófia: Vagy jól csináljuk, vagy sehogy!
Mottó: C&R
Szék: Pelzer
Hálózsák: Pelzer Executive
Egyéb: –

Horgászataim során leginkább a Mad Max fagyasztott bojlit, a Monster Halibut Fresh bojlit, a Messiah fagyasztott bojlit és az A1-Roll fagyasztott bojlit kedvelem, illetve használom a legtöbbször. Többnyire ezekkel a felszerelésekkel, illetve kiegészítőkkel életem át életem legjobb fogásait, amelyek közül a legemlékezetesebb alighanem a 2011-es Green Hell verseny volt, ahol ugyan a dobogóról lecsúsztunk a rossz helyhúzásból kifolyólag, de így is a megmérettetés végéig lelkesedtünk, és a mezőnyhöz mérten kiemelkedő teljesítményt értünk el, ezen felül pedig rengeteg új tapasztalattal és élménnyel gazdagodtunk, amelyek segítettek minket a fejlődésben.

Miután a MaxCarp márkanév a hazai versenyek dobogós helyezései miatt Magyarországon is egyre elterjedtebbé vált, 2008-ban elkezdtem az általuk gyártott termékek itthoni forgalmazásával és képviseletével foglalkozni. Korábban főként a cseh, a lengyel és a szlovák piacon ismerték és kedvelték a gyártó prémium minőségű termékeit, de ma már – elsődlegesen megbízhatósága miatt – a magyar horgászok is egyre szívesebben választják. Népszerűsítésében kulcsszerepet játszik, hogy külföldön a legtöbben már használják a MaxCarp valamelyik termékét, és mivel a kintiek szeretik a magyar vizeket, itthon is elterjesztik a gyártó hírnevét. Csapatunkba leginkább olyan horgászokat válogattunk, akik maximális elkötelezettséggel viseltetnek a sport, a természet és a pontyhorgászat tekintetében, ezáltal méltón képviselik a MaxCarp márkanevet.

Fotó Galéria

Instagram

Kitünő Minőségű Prémium Termék

A cseh MaxCarp gyártó kitűnő minőségű termékeit a magyar horgászok is könnyedén elérhessék, a közelmúltban létrehoztunk egy webshopot annak érdekében, hogy a vásárlók mindig friss és naprakész információkat kaphassanak a forgalmazott árukról, valamint azok alkalmazásáról. Az állandó akciók, valamint hasznos tippek mellett online segítség is vár azokra, akik a MaxCarp megbízható termékeit szeretnék használni a jövőben.